Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с разреждане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с разреждане

    здравейте колеги. Какво трябва да е разреждането на боксер 1.7 16в. При мен на празен ход е 0.3 бара на всички цилиндри,на други коли доколкото знам е 0.7. Колата си върви, но е с ГИ и за настройките малкото разреждане създава проблеми. Идеята ми е тези дни да опитам да го регулирам от винтчетата над дроселовите клапи. Ще съм много благодарен на идеи и предложения

  • #2
    разреждането е около 0,5 бара но това е относително. инжекторите трябва да са поставени след дроселовите клапи и сигурно там ти е проблема. винтовете не ги барай че в голям филм ще се вкараш.
    точка

    Comment


    • #3
      дюзите са под дроселовите клапи, но при настройките главна роля играе мапа а при мене стойностите куцат и затова щеше да ми е от полза ако знам каква е стойността, а после да му мисля как да я докарам. Не вярвам да имам потънали клапани защото едната глава я правиха миналата година и за толкова малко време не вярвам да потънат. Най вероятно трябва да се регулира положението на дроселите.

      Comment


      • #4
        тоя мотор е с дебитомер. както ти казах,работата с разреждането в колектора е доста относителна особено при него. за настройката на клапите нещата са доста сложни. трябват уреди, може някои моторджии да питаш,а ако питаш мен-изобщо не ги бутай. какъв е ГИ.
        точка

        Comment


        • #5
          за регулирането имам един манометър за целта и си мисля с него, докато моторджия имам познат ама става малко сложно защото неговия уред се слага пред дроселите и се регулира а аз имам и дебитомер, стъпков мотор. Газовото е фобос 1

          Comment


          • #6
            с манометър нищо няма да направиш. ето тук чети особено от 26-та страница надолу
            http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...1712%2016v.PDF

            за мен проблема ти е в настройката на газовата.
            точка

            Comment


            • #7
              нямах мн време да чета,ама от това което видях техния уред е подобен на моя. Разреждането го мери в мм живачен стълб и ми излиза около 200. в ръководството го дават около 185 което е същото в барове е 0.3. ниско е ама явно си е толкова и няма да го барам. Автоматичните настройки се правят главно по мап и там ми е проблема,че се мени в много малки стойности ама ще си карам така явно

              Comment


              • #8
                ами бутни ръчно настройките на ГИ докато стане работата. тия двигатели са така с вакума.
                точка

                Comment

                Working...
                X